Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Benvingut/da a la plataforma Participa 311 decideix.esparreguera.cat, si vols participar en algun procés ! - Registra't!

Canvis a "Trobada del Comissionat de Comunicació"

Avatar: Nil Ferreiro Moreno Nil Ferreiro Moreno

Descripció (Català)

  • -

    Trobada del Comissionat de Comunicació per a la introducció del procés i presentació de propostes als Pressupostos Participatius 2024-2025.

  • +

    Trobada del Comissionat de Comunicació per a la introducció del procés i presentació de propostes als Pressupostos Participatius 2024-2025.

    Informació sobre la sessió del Comissionat de Comunicació per als Pressupostos Participatius 2024-2025

    La trobada del Comissionat de Comunicació va tenir lloc el dijous 26 de setembre de 2024, a les 19h, a l’Auditori de l’Escola de Les Arts.

    Hi van assistir un total de 35 persones, algunes també en representació de les entitats Dona Activa, Escacs la Passió, AV Mas d’en Gall, FEDE, Gegants d’Esparreguera, Ràdio Club EA3 Spain, ADF Esparreguera, Petjades de Colors, Associació per la Salut Mental de Martorell, Diables d’Esparreguera, Castellers d’Esparreguera, Esparreguera Rugby Club i Comerç Serra.

    Després de la benvinguda als assistents, a càrrec del Regidor de Comunicació Daniel Farriols, els tècnics municipals van presentar el  procés de Pressupostos Participatius 24-25, exposant les novetats de la convocatòria d’enguany i explicant la dinàmica que seguiria la sessió per a la presentació d’idees i elaboració de propostes.

    El funcionament dels comissionats per a la sessió seguiran una dinàmica dividida en tres parts: la pluja d’idees col·laborativa, els grups de treball de desenvolupament de les idees i la priorització de les propostes elegibles per a votació pública.

    En aquest cas, la pluja d’idees va servir per a identificar diverses necessitats, d’entre les quals es van prioritzar la necessitat de disposar de material per a la sonorització i producció d’imatge d’esdeveniments i actes populars, d’infraestructures per a la comunicació dels actes públics a peu de carrer, sistemes de comunicacions d'emergències per a les entitats que treballen aquesta matèria o material d'impressió a l'abast de les entitats per a poder desenvolupar les seves activitats.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir