Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Bienvenido/a a la plataforma Participa 311 decideix.esparreguera.cat, si quieres participar en algún proceso ! - Regístrate!
Esta propuesta ha sido rechazada porque:

Volem agrair la teva participació en el procés de Pressupostos Participatius 2022-2023. Com saps, mitjançant aquest procés s’ha obert a la decisió ciutadana part de les inversions municipals que s'executaran amb càrrec al pressupost municipal.  

En relació a la teva proposta, volem informar-te que aquesta NO HA ESTAT ADMESA per la comissió tècnica atès que no acompleix els següents criteris previstos en les bases reguladores del procés:  

  • La proposta coincideix amb una actuació que ja ha estat executada per l’Ajuntament.  

https://esparreguera.cat/ciutat/directori/serveis/atencio-d-incidencies-a-la-via-publica  

No obstant, volem manifestar-te que la teva participació ha estat molt important per a l’Ajuntament i per això volem reiterar-te el nostre agraïment per les aportacions fetes en aquest procés.  

Esperem poder comptar amb tu en properes ocasions! 

Salutacions! 

APP comunicació d’incidències amb avaluació de la gestió rebuda

Avatar: Associació de veïns de Can Rial Associació de veïns de Can Rial Rechazada
De tothom es ven sabut que l’administració déu els seus serveis al ciutadà. De tots es ven sabut que sol ser lenta degut a la paperassa sovint intra-administrativa que acaba desvinculant als veïns de l’Ajuntament, per tant, perdent el seu objectiu. Des de fa temps existeixen solucions i apps dissenyades per facilitar aquesta tasca. Plantegem un sistema àgil de notificació d’incidències/denuncies/millores però que vagi més enllà i alhora sigui avaluadora de la gestió rebuda. És a dir, no un mer canal de comunicació, sinó amb retorn a la ciutadania i amb una enquesta del grau de compliment/satisfacció obtinguda per l’usuari. Important que els resultats d’aquesta satisfacció han de ser anònims però públics i en “temps real”. Cal que se n’obtingui un benefici a ambdues bandes. Per als veïn@s ens assegurem que arriba la incidència, anima a la millora contínua i en rebem una solució. A l’ajuntament li esdevé una mostra de la feina feta, del seu grau de respost i un element de millora.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir