Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Bienvenido/a a la plataforma Participa 311 decideix.esparreguera.cat, si quieres participar en algún proceso ! - Regístrate!

Cambios en "APP comunicació d’incidències amb avaluació de la gestió rebuda"

Título (Català)

  • +APP comunicació d’incidències amb avaluació de la gestió rebuda

Cuerpo (Català)

  • +De tothom es ven sabut que l’administració déu els seus serveis al ciutadà. De tots es ven sabut que sol ser lenta degut a la paperassa sovint intra-administrativa que acaba desvinculant als veïns de l’Ajuntament, per tant, perdent el seu objectiu.
  • +
  • +Des de fa temps existeixen solucions i apps dissenyades per facilitar aquesta tasca.
  • +
  • +Plantegem un sistema àgil de notificació d’incidències/denuncies/millores però que vagi més enllà i alhora sigui avaluadora de la gestió rebuda. És a dir, no un mer canal de comunicació, sinó amb retorn a la ciutadania i amb una enquesta del grau de compliment/satisfacció obtinguda per l’usuari. Important que els resultats d’aquesta satisfacció han de ser anònims però públics i en “temps real”.
  • +
  • +Cal que se n’obtingui un benefici a ambdues bandes. Per als veïn@s ens assegurem que arriba la incidència, anima a la millora contínua i en rebem una solució. A l’ajuntament li esdevé una mostra de la feina feta, del seu grau de respost i un element de millora.

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir