Canvis a "APP comunicació d’incidències amb avaluació de la gestió rebuda"
Títol (Català)
- +APP comunicació d’incidències amb avaluació de la gestió rebuda
Cos (Català)
- +De tothom es ven sabut que l’administració déu els seus serveis al ciutadà. De tots es ven sabut que sol ser lenta degut a la paperassa sovint intra-administrativa que acaba desvinculant als veïns de l’Ajuntament, per tant, perdent el seu objectiu.
- +
- +Des de fa temps existeixen solucions i apps dissenyades per facilitar aquesta tasca.
- +
- +Plantegem un sistema àgil de notificació d’incidències/denuncies/millores però que vagi més enllà i alhora sigui avaluadora de la gestió rebuda. És a dir, no un mer canal de comunicació, sinó amb retorn a la ciutadania i amb una enquesta del grau de compliment/satisfacció obtinguda per l’usuari. Important que els resultats d’aquesta satisfacció han de ser anònims però públics i en “temps real”.
- +
- +Cal que se n’obtingui un benefici a ambdues bandes. Per als veïn@s ens assegurem que arriba la incidència, anima a la millora contínua i en rebem una solució. A l’ajuntament li esdevé una mostra de la feina feta, del seu grau de respost i un element de millora.
Compartir