Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Benvingut/da a la plataforma Participa 311 decideix.esparreguera.cat, si vols participar en algun procés ! - Registra't!
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:

Volem agrair la teva participació en el procés de Pressupostos Participatius 2022-2023. Com saps, mitjançant aquest procés s’ha obert a la decisió ciutadana part de les inversions municipals que s'executaran amb càrrec al pressupost municipal.  

En relació a la teva proposta, volem informar-te que aquesta NO HA ESTAT ADMESA per la comissió tècnica atès que no acompleix els següents criteris previstos en les bases reguladores del procés:  

  • La proposta coincideix amb una actuació que ja ha estat executada per l’Ajuntament.  

https://esparreguera.cat/ciutat/directori/serveis/atencio-d-incidencies-a-la-via-publica  

No obstant, volem manifestar-te que la teva participació ha estat molt important per a l’Ajuntament i per això volem reiterar-te el nostre agraïment per les aportacions fetes en aquest procés.  

Esperem poder comptar amb tu en properes ocasions! 

Salutacions! 

APP comunicació d’incidències amb avaluació de la gestió rebuda

Avatar: Associació de veïns de Can Rial Associació de veïns de Can Rial Rebutjada
De tothom es ven sabut que l’administració déu els seus serveis al ciutadà. De tots es ven sabut que sol ser lenta degut a la paperassa sovint intra-administrativa que acaba desvinculant als veïns de l’Ajuntament, per tant, perdent el seu objectiu. Des de fa temps existeixen solucions i apps dissenyades per facilitar aquesta tasca. Plantegem un sistema àgil de notificació d’incidències/denuncies/millores però que vagi més enllà i alhora sigui avaluadora de la gestió rebuda. És a dir, no un mer canal de comunicació, sinó amb retorn a la ciutadania i amb una enquesta del grau de compliment/satisfacció obtinguda per l’usuari. Important que els resultats d’aquesta satisfacció han de ser anònims però públics i en “temps real”. Cal que se n’obtingui un benefici a ambdues bandes. Per als veïn@s ens assegurem que arriba la incidència, anima a la millora contínua i en rebem una solució. A l’ajuntament li esdevé una mostra de la feina feta, del seu grau de respost i un element de millora.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir