Avaluació de la Carta de Serveis de l'Oficina d'Atenció Ciutadana d'Esparreguera
Enquesta del servei de l'Oficina d'Atenció Ciutadana d'Esparreguera
Fases del procés
-
127/10/2021 - 28/10/2021
Informació
Des de l'Oficina d'atenció ciutadana, estem revisat la nostra carta de serveis amb l’objectiu de millorar la qualitat. Per això, volem conèixer les vostres expectatives i necessitats, i aquells aspectes en la prestació del servei que considereu importants i que hem de millorar. Totes les dades són anònimes i seran tractades de forma confidencial.
Aquesta enquesta està adreçada a les persones majors de 16 anys.
Gràcies a les vostres aportacions podrem definir uns nous compromisos de qualitat que donin resposta a les vostres expectatives
-
229/10/2021 - 19/11/2021
Enquesta
Aquesta enquesta tindrà una durada de tres setmanes, s'iniciarà el proper dia 29 d'octubre de 2021 fins el dia 19 de novembre de 2021.
-
320/11/2021 - 02/12/2021
Retorn del resultat
Finalitzat el període de l'enquesta, es fa la devolució del resultat a través de la publicació del resultat de l'enquesta.
Resultat de l'enquesta Carta de Serveis de l'OAC
Gràcies per la vostra participació.