Preguntes freqüents
Com puc registrar un nou usuari?
Per fer ús del Participa311-Esparreguera Decideix, caldrà que prèviament t’hagis registrat com a usuària de la plataforma amb un correu electrònic i que hagis confirmat el teu compte.
Per fer-ho, tan sols hauràs de visitar https://participa311-esparreguera.diba.cat/ i fer clic a la opció ‘Registra’t’ que apareix a la barra fosca superior de la pàgina principal o dins l’apartat ‘Entra’.
Un cop dins, introdueix el teu nom, correu electrònic i crea una contrasenya per al teu nou usuari. Fes clic a l’acceptació dels termes del servei i prem ‘Registra’t’ per donar d’alta el teu compte. Una vegada ho hagis fet, hauràs d’accedir al teu correu electrònic i buscar el correu de confirmació per validar definitivament la creació del teu usuari.
Com puc votar les propostes?
Per votar, tan sols hauràs d’accedir a https://participa311-esparreguera.diba.cat/, iniciar sessió al teu compte i fer clic al botó ‘Participa’. Seguidament, selecciona el procés ‘Pressupostos participatius 2024-2025’ i accedeix a l’apartat ‘Votacions’. Un cop allà, podràs escollir les 4 propostes que prefereixis.
Per poder emetre el vot, caldrà autoritzar l’acció mitjançant el Padró Municipal. Per fer-ho, afegeix al teu vot una de les teves propostes preferides i quan t’aparegui el missatge emergent, fes clic a ‘Autoritzar amb “Padró municipal”’. A la següent pàgina, tan sols caldrà que omplis els camps necessaris -Tipus de document, número de document i data de naixement- per poder efectuar la verificació amb èxit.
Un cop verificat i seleccionades totes les propostes, fes clic a ‘Votar pressupost’ per a validar la teva elecció.
També es podrà votar presencialment als espais que habilita l’Ajuntament per a assessorar en l’ús de la plataforma i la informació de les propostes, on un tècnic t’ajudarà a resoldre els dubtes o dificultats que puguis trobar-te a l’hora de fer servir el Participa311-Esparreguera Decideix.
Aquest espai físic estarà habilitat els dies 27 i 29 de novembre de 18 a 20h. a la Sala d'Exposicions Municipal (Carrer dels Arbres, 38), i també els dies 3 i 9 de desembre de 18 a 20h al Centre Dual. El dia 5 de desembre també s'habilitarà un punt informatiu al mercat no sedentari.
Com s'han presentat, enguany, les propostes?
Les diverses propostes recollides en aquest procés participatiu s'han elaborat arrel de les idees i necessitats identificades per la ciutadania i entitats que ha assistit a les sessions dels diversos Comissionats i espais de participació municipal. Les persones assistents han pogut pensar aquelles necessitats col·lectives i particulars que sovint troben en el seu dia a dia a la vila, i després d'haver-les contrastat i reforçat amb la resta d'assistents, han proposat idees concretes de millora que els tècnics especialistes de cada àmbit han desenvolupat amb detall i pressupostos definits.
Pots consultar les actes resum de cada sessió a l'apartat 'Trobades' de la pàgina del procés participatiu d'enguany, fent clic sobre cadascuna de les trobades que s'han celebrat.
Compartir